Ivanovic, A. (1949- )
Słownik marketingu / Tyt. wersji ang.: Dictionary of marketing A. Ivanovic, P. H. Collin, J. Słupski. - Warszawa : "Wilga", 2000. - [6], 236, [50] s. ; 21 cm. 3R-IvaA-Sło - Biblioteka Profesjonalisty . - Biblioteka Profesjonalisty .
Tyt. wersji ang.: "Dictionary of marketing" 1996. - Na okł. podtyt.: angielsko-polski z indeksem polsko-angielskim : ponad 6500 użytecznych haseł.
8371565127
UWD 2001/4636
Marketing--terminologia.
Słownik angielsko-polski
Słownik terminologiczny
339.138(038)=111=162.1
Słownik marketingu / Tyt. wersji ang.: Dictionary of marketing A. Ivanovic, P. H. Collin, J. Słupski. - Warszawa : "Wilga", 2000. - [6], 236, [50] s. ; 21 cm. 3R-IvaA-Sło - Biblioteka Profesjonalisty . - Biblioteka Profesjonalisty .
Tyt. wersji ang.: "Dictionary of marketing" 1996. - Na okł. podtyt.: angielsko-polski z indeksem polsko-angielskim : ponad 6500 użytecznych haseł.
8371565127
UWD 2001/4636
Marketing--terminologia.
Słownik angielsko-polski
Słownik terminologiczny
339.138(038)=111=162.1