Burtenshaw, Ken

Kreatywna reklama : Tyt. oryg.: Fundamentals of creative advertising Inspirujące i wyczerpujące : wprowadzenie w świat reklamy : jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania : liczne przykłady: wskazówki - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2007. - 176 s. : il. kolor. ; 23 cm. 3R-BurK-Kre - Seria Kreatywna . - Seria Kreatywna .

Tyt. oryg.: "The fundamentals of creative advertising" 2003. Na okł. podtyt.: inspirujące i wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności.

9788301150280

PB 2008/516


Reklama


Podręczniki

659.1(07)

Biblioteka Wyższej Szkoły Języków Obcych
im. Samuela Bogumiła Lindego
Różana 17A
61-577 Poznań
IV p., p.406
biblioteka@wsjo.pl
tel. 601 992 543




Zwrot książek i wypożyczanie nowych pozycji będzie możliwe tylko w szczególnych przypadkach, po uprzednim umówieniu terminu drogą mailową (biblioteka@wsjo.pl)