Kotler, Philip (1931- )
Marketing lateralny / Tyt. oryg.: Lateral marketing : new techniques for finding breakthrough ideas, 2003 Philip Kotler, Fernando Trias de Bes ; przekł. Andrzej Ehrlich. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2004. - 220 s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm. 3R-KotP-Mar
8320815371
UWD 2004/18578
Innowacje--stosowanie--marketing.
Konkurencja
Marketing--metody.
Rynek--organizacja.
339.137/.138
Marketing lateralny / Tyt. oryg.: Lateral marketing : new techniques for finding breakthrough ideas, 2003 Philip Kotler, Fernando Trias de Bes ; przekł. Andrzej Ehrlich. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2004. - 220 s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm. 3R-KotP-Mar
8320815371
UWD 2004/18578
Innowacje--stosowanie--marketing.
Konkurencja
Marketing--metody.
Rynek--organizacja.
339.137/.138