Discussions that Work : Task-centred fluency practice
By: Ur, Penny
Series: Cambridge Handbooks for Language TeachersPublisher: Cambridge ; Cambridge University Press ; cop. 1981Description: 23 cm. 122 s. 2J-UrP-DisISBN: 9780521281690; 521281695
Item type | Current location | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
Zbiór wypożyczalni | Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego wypożyczalnia | 2J-UrP-Dis (Browse shelf) | Available | 9788374899222 | |
Zbiór wypożyczalni | Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego wypożyczalnia | 2J-UrP-Dis (Browse shelf) | Available | 9788374913218 | |
Zbiór czytelni | Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego czytelnia | 2J-UrP-Dis (Browse shelf) | Available | 9788374913225 |
Browsing Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego shelves, Shelving location: czytelnia Close shelf browser
![]() |
![]() |
No cover image available |
![]() |
No cover image available |
![]() |
![]() |
||
2J-SzaM-Jak Jak motywować uczniów do nauki języka obcego? | 2J-UndN-Tes Testing Spoken Language : A handbook of oral testing techniques | 2J-Ur-A Course A Course in Language Teaching | 2J-UrP-Dis Discussions that Work : Task-centred fluency practice | 2J-UrPe-ACo A Course in Language Teaching | 2J-WysB-Lan Language Therapy Space | 2J-ZawE-Nau Nauczyciele języków obcych w dobie przemian |