Teaching teenagers: Model activity sequences for humanistic language learning
Autor: Puchta, Herbert
Wydawca: Harlow: Longman, 1999Wydanie: 6th imprOpis: 25 cm. 135 s. 2J-PucH-TeaISBN: 582037638Typ dokumentu | Obecna lokalizacja | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy |
---|---|---|---|---|---|
Zbiór wypożyczalni | Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego wypożyczalnia | 2J-PucH-Tea (Przeglądaj półkę) | Dostępny | 9788375018639 | |
Zbiór wypożyczalni | Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego wypożyczalnia | 2J-PucH-Tea (Przeglądaj półkę) | Dostępny | 9788374914062 | |
Zbiór czytelni | Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego czytelnia | 2J-PucH-Tea (Przeglądaj półkę) | Dostępny | 9788374940559 |
Browsing Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego shelves, Shelving location: czytelnia Zakończ przeglądanie półki
Brak okładki | Brak okładki | |||||||
2J-OvaC-Bil Bilingual and ESL Classrooms : Teaching in Multicultural Contexts | 2J-PalD-Lea Learner Autonomy Across Cultures : language education perspectives | 2J-PfeW-Nau Nauka języków obcych: Od praktyki do praktyki | 2J-PucH-Tea Teaching teenagers: | 2J-SkeP-Cog A cognitive approach to language learning / | 2J-SkeP-Ind Individual differences in second-language learning | 2J-SobJ-Roz Rozwijanie zdolności językowych na lekcji języka obcego |