Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Cultural theory and popular culture

Wydawca: Harlow [et al.] ; Pearson Prentice Hall ; 1998Wydanie: 2nd edOpis: 24 cm. 2S-Cultural 646 sISBN: 013776121X; 9780820322766
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Typ dokumentu Obecna lokalizacja Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Zbiór czytelni Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego
czytelnia
2S-Cultural (Przeglądaj półkę) Wypożyczono 06/08/2024 9788374909549


Biblioteka Wyższej Szkoły Języków Obcych
im. Samuela Bogumiła Lindego
Różana 17A
61-577 Poznań
IV p., p.406
biblioteka@wsjo.pl
tel. 601 992 543




Zwrot książek i wypożyczanie nowych pozycji będzie możliwe tylko w szczególnych przypadkach, po uprzednim umówieniu terminu drogą mailową (biblioteka@wsjo.pl)