Marketing lateralny / Philip Kotler, Fernando Trias de Bes ; przekł. Andrzej Ehrlich.
By: Kotler, Philip
Contributor(s): Ehrlich, Andrzej [Tł.]
| Trías de Bes Mingot, Fernando
| Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [pbl]
Language: Polish Original language: English Publisher: Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2004Description: 220 s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm. 3R-KotP-MarContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8320815371Other title: Lateral marketing : new techniques for finding breakthrough ideas, 2003 [Tyt. oryg.:]Subject(s): Innowacje -- stosowanie -- marketing



Item type | Current location | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
Zbiór wypożyczalni | Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego wypożyczalnia | 3R-KotP-Mar (Browse shelf) | Available | 9788374898034 |