Silna marka : istota i kreowanie / Jacek Kall.

By: Kall, Jacek, (1962- )
Contributor(s): Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [pbl]
Language: Polish Summary language: English Publisher: Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2001Description: 367, [1] s. : il. ; 24 cm. 3R-KalJ-SilContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8320812887Subject(s): Firma (nazwa) | Znak towarowyGenre/Form: Podręcznik
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Zbiór podręczny Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego
wypożyczalnia
3R-KalJ-Sil (Browse shelf) Available 9788374901970
Browsing Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego shelves, Shelving location: wypożyczalnia Close shelf browser
3R-KadR-Bad Badania marketingowe 3R-KalJ-Rek Reklama 3R-KalJ-Rek Reklama 3R-KalJ-Sil Silna marka : istota i kreowanie / 3R-Komunika Materiały konferencyjne: Komunikacja a przyszłość marketingu 3R-KosA-Org:1 Organizacja sprzedaży: Część 1 3R-KosA-Org:2 Organizacja sprzedaży: Część 2

Bibliogr.

Streszcz. ang.


Biblioteka Wyższej Szkoły Języków Obcych
im. Samuela Bogumiła Lindego
Różana 17A
61-577 Poznań
IV p., p.406
biblioteka@wsjo.pl
tel. 601 992 543




Zwrot książek i wypożyczanie nowych pozycji będzie możliwe tylko w szczególnych przypadkach, po uprzednim umówieniu terminu drogą mailową (biblioteka@wsjo.pl)