Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Badania marketingowe : podstawowe metody i obszary zastosowań / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska

Wydawca: Wrocław: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im.Oskara Langego we Wrocławiu, 1999Opis: 361 s. 3R-BadaniaISBN: 8370112390
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Typ dokumentu Obecna lokalizacja Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Zbiór wypożyczalni Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego
wypożyczalnia
3R-Badania (Przeglądaj półkę) Dostępny 9788374902564
Zbiór czytelni Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego
czytelnia
3R-Badania (Przeglądaj półkę) Dostępny 9788374902588


Biblioteka Wyższej Szkoły Języków Obcych
im. Samuela Bogumiła Lindego
Różana 17A
61-577 Poznań
IV p., p.406
biblioteka@wsjo.pl
tel. 601 992 543




Zwrot książek i wypożyczanie nowych pozycji będzie możliwe tylko w szczególnych przypadkach, po uprzednim umówieniu terminu drogą mailową (biblioteka@wsjo.pl)