Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Badania marketingowe

Autor: Kaden, Robert J
Wydawca: Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008Opis: 227 s. 3R-KadR-BadISBN: 9788320817553
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Typ dokumentu Obecna lokalizacja Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Zbiór podręczny Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego
wypożyczalnia
3R-KadR-Bad (Przeglądaj półkę) Dostępny 9788374902618
Browsing Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego shelves, Shelving location: wypożyczalnia Zakończ przeglądanie półki
3R-IvaA-Sło Słownik marketingu / 3R-JupA-Mar Marketing medialny 3R-KacS-Zas Zastosowania badań marketingowych : Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa 3R-KadR-Bad Badania marketingowe 3R-KalJ-Rek Reklama 3R-KalJ-Rek Reklama 3R-KalJ-Sil Silna marka : istota i kreowanie /


Biblioteka Wyższej Szkoły Języków Obcych
im. Samuela Bogumiła Lindego
Różana 17A
61-577 Poznań
IV p., p.406
biblioteka@wsjo.pl
tel. 601 992 543




Zwrot książek i wypożyczanie nowych pozycji będzie możliwe tylko w szczególnych przypadkach, po uprzednim umówieniu terminu drogą mailową (biblioteka@wsjo.pl)