Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Reklamy telewizyjne : ich oddziaływanie na emocje dzieci w wieku przedszkolnym

Autor: Litwińska, Katarzyna
Wydawca: Lublin: Wydawnictwo KUL, 2008Opis: 196 s. 3R-LitK-RekISBN: 8373637729; 9788373637726
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Typ dokumentu Obecna lokalizacja Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Zbiór podręczny Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego
wypożyczalnia
3R-LitK-Rek (Przeglądaj półkę) Dostępny 9788374903905


Biblioteka Wyższej Szkoły Języków Obcych
im. Samuela Bogumiła Lindego
Różana 17A
61-577 Poznań
IV p., p.406
biblioteka@wsjo.pl
tel. 601 992 543




Zwrot książek i wypożyczanie nowych pozycji będzie możliwe tylko w szczególnych przypadkach, po uprzednim umówieniu terminu drogą mailową (biblioteka@wsjo.pl)