Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Reklama a umysł konsumenta : Co działa, co nie działa i dlaczego

Autor: Sutherland, Max Sylvester, Alice K
Wydawca: Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2003Opis: 260 s. 3R-SutM-RekISBN: 8301139331
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Typ dokumentu Obecna lokalizacja Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Zbiór wypożyczalni Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego
wypożyczalnia
3R-SutM-Rek (Przeglądaj półkę) Dostępny 9788374904704


Biblioteka Wyższej Szkoły Języków Obcych
im. Samuela Bogumiła Lindego
Różana 17A
61-577 Poznań
IV p., p.406
biblioteka@wsjo.pl
tel. 601 992 543




Zwrot książek i wypożyczanie nowych pozycji będzie możliwe tylko w szczególnych przypadkach, po uprzednim umówieniu terminu drogą mailową (biblioteka@wsjo.pl)