Planning lessons and courses : designing sequences of work for the language classroom / Tessa Woodward
Autor: Woodward, Tessa
Serie: Cambridge Handbooks for Language TeachersWydawca: Cambridge : Cambridge University Press, 2001Wydanie: ReprintOpis: XV, 249 s. : il. ; 23 cm. 2J-WooT-PlaISBN: 9780521633543; 0521633540Tematy: Języki obce -- studia i nauczanie -- metodyRodzaj/forma: Poradnik dla nauczycieliTyp dokumentu | Obecna lokalizacja | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy |
---|---|---|---|---|---|
Zbiór wypożyczalni | Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego wypożyczalnia | 2J-WooT-Pla (Przeglądaj półkę) | Dostępny | 9788374899154 | |
Zbiór wypożyczalni | Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego wypożyczalnia | 2J-WooT-Pla (Przeglądaj półkę) | Dostępny | 9788374909594 | |
Zbiór czytelni | Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego czytelnia | 2J-WooT-Pla (Przeglądaj półkę) | Dostępny | 9788374899147 |
Browsing Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego shelves, Shelving location: wypożyczalnia Zakończ przeglądanie półki
2J-WilD-Doi Doing task-based teaching / | 2J-WilW-Int Introduction a la didactique du français langue étrangere | 2J-WooT-Pla Planning lessons and courses : designing sequences of work for the language classroom / | 2J-WooT-Pla Planning lessons and courses : designing sequences of work for the language classroom / | 2J-WriA-Pic Pictures for language learning / | 2J-WriA-Pic Pictures for language learning / | 2J-WriT-Rol Roles of teachers and learners / |