Sceniczny gest w sztuce A. P. Czechowa Mewa i taniec wyzwolony jako estetyczny kontekst Wielkiej Reformy TeatralnejWaligórska-Olejniczak, BeatacreatortextDramat rosyjski-historia-19 w.plPoznań[Agencja Wydawniczo-Reklamowa Esus]2009monographicpolrus127, [2] s. : il. ; 24 cm.Beata Waligórska-Olejniczak ; Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wydział Neofilologii. Instytut Filologii Rosyjskiej.Bibliogr. s. 120-125.Streszcz. ros.Czechow, Anton(1860-1904)Duncan, Isadora(1878-1927)
1801-1900
DBN
6173
1901-2000
DBN
6238
Gestyw literaturze rosyjskiejTaniecw literaturze rosyjskiejTeatrhistoria19-20 w792.2821.161.1(091)-2"18"9788390478425WA N09031620200825142156.0991048543389705066