000 | 01751nam a2200469 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 991048543389705066 | ||
003 | PL-PoWSJO | ||
005 | 20200825142156.0 | ||
008 | 090316s2009 pl a |000 0 pol | ||
009 | b0000002348919 | ||
015 | _aUWD 2012/18220 | ||
020 | _a9788390478425 | ||
035 | _a991048543389705066 | ||
035 | _a(PL-WaBN)b23489194-48omnis_nlop | ||
035 | _ab23489194 | ||
035 | _a(OCoLC)316612875 | ||
035 | _a(PL)b0000002348919 | ||
035 | _a(EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910497082305606 | ||
040 |
_aWA N _cWA N _dMonika Łaba-Kaźmierczak |
||
041 | 0 |
_apol _brus |
|
080 | _a792.2 | ||
080 | _a821.161.1(091)-2"18" | ||
100 | 1 |
_aWaligórska-Olejniczak, Beata _98146 |
|
245 | 1 | 0 |
_aSceniczny gest w sztuce A. P. Czechowa Mewa i taniec wyzwolony jako estetyczny kontekst Wielkiej Reformy Teatralnej / _cBeata Waligórska-Olejniczak ; Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wydział Neofilologii. Instytut Filologii Rosyjskiej. |
260 |
_aPoznań : _b[Agencja Wydawniczo-Reklamowa Esus], _c2009. |
||
300 |
_a127, [2] s. : _bil. ; _c24 cm. _f3Sz-WalB-Sce |
||
336 |
_aTekst _btxt _2rdacontent |
||
337 |
_aBez urządzenia pośredniczącego _bn _2rdamedia |
||
338 |
_aWolumin _bnc _2rdacarrier |
||
380 | _aKsiążki | ||
504 | _aBibliogr. s. 120-125. | ||
546 | _aStreszcz. ros. | ||
600 | 1 | 7 |
_aCzechow, Anton _d(1860-1904). _tČajka _2DBN _98147 |
600 | 1 | 7 |
_aDuncan, Isadora _d(1878-1927) _2DBN _98148 |
648 | 7 |
_a1801-1900 _2DBN _96173 |
|
648 | 7 |
_a1901-2000 _2DBN _96238 |
|
650 | 7 |
_aGesty _xw literaturze rosyjskiej _2DBN _98149 |
|
650 | 7 |
_aTaniec _xw literaturze rosyjskiej _2DBN _98150 |
|
650 | 7 |
_aTeatr _xhistoria _y19-20 w. _2DBN _98151 |
|
655 | 7 |
_aDramat rosyjski _xhistoria _y19 w. _2DBN _98152 |
|
999 |
_c6361 _d6361 |