From Reader to Reading Teacher : Issues and strategies for second language classrooms
Autor: Aebersold, Jo Ann Field, Mary Lee
Wydawca: Cambridge ; Cambridge University Press ; 1998Wydanie: 2nd printOpis: 23 cm. 258 s. 10AMe-AebJ-FroISBN: 052149785X; 9780521497855Typ dokumentu | Obecna lokalizacja | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy |
---|---|---|---|---|---|
Zbiór wypożyczalni | Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego wypożyczalnia | 10AMe-AebJ-Fro (Przeglądaj półkę) | Dostępny | 9788374943093 |
Browsing Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego shelves, Shelving location: wypożyczalnia Zakończ przeglądanie półki
10ALZ-YaleCompa The Yale Companion to Chaucer | 10ALZ-ZbiH-His Historia literatury angielskiej | 10AMe Teaching English as a Foreign Language | 10AMe-AebJ-Fro From Reader to Reading Teacher : Issues and strategies for second language classrooms | 10AMe-AldJ-Ass Assessing reading | 10AMe-ArnV-Ali Alive to language : Perspectives on language awareness for English language teachers | 10AMe-AveP-Tea Teaching American English pronunciation / |