Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Reklama : Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność? : W czym tkwi ukryta moc reklamy? Jak wywierać wpływ? Czym kierować się w planowaniu kampanii reklamowej?

Autor: Heath, Robert
Wydawca: Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2008Opis: 156 s. 1PS-HeaR-RekISBN: 9788374891479
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Typ dokumentu Obecna lokalizacja Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Zbiór wypożyczalni Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego
wypożyczalnia
1PS-HeaR-Rek (Przeglądaj półkę) Dostępny 9788374903967
Zbiór czytelni Wyższa Szkoła Języków Obcych im. S.B. Lindego
czytelnia
1PS-HeaR-Rek (Przeglądaj półkę) Dostępny 9788374905176


Biblioteka Wyższej Szkoły Języków Obcych
im. Samuela Bogumiła Lindego
Różana 17A
61-577 Poznań
IV p., p.406
biblioteka@wsjo.pl
tel. 601 992 543




Zwrot książek i wypożyczanie nowych pozycji będzie możliwe tylko w szczególnych przypadkach, po uprzednim umówieniu terminu drogą mailową (biblioteka@wsjo.pl)